Najczęściej zadawane pytania - FAQ
🖼️ Personalizowane obrazy
Tworzycie obrazy tylko z ludźmi?
Tak, zajmujemy się tylko portretami ludzi! Jeśli chcesz portretu dla swojego pupila, odwiedź naszą siostrzaną markę, PupilArt.pl
Czy jest możliwość wydrukowania kilku osób na jednym płótnie?
Tak, oferujemy portrety dla jednej osoby, dla pary oraz dla całej rodziny!
Czy jakość mojego zdjęcia jest wystarczająca?
Jeśli stosowałeś się do naszych zaleceń dotyczących zdjęć, to z pewnością Twoje zdjęcie jest odpowiednie.
- Upewnij się, że zdjęcie zostało zrobione w dobrym świetle (najlepiej w świetle dziennym na zewnątrz)
- Staraj się robić zdjęcie na poziomie oczu osoby fotografowanej
- Osoba nie musi patrzeć w kamerę
- Staraj się robić zdjęcie z odległości długości ramienia
- Upewnij się, że zdjęcie nie jest rozmyte
- Upewnij się, że żadne cechy twarzy nie są poza klatką - nie możemy ich dodać, jeśli nie były na oryginalnym zdjęciu
- Upewnij się, że kolor włosów na zdjęciu nie jest zniekształcony przez złe oświetlenie. Jeśli kolor włosów na zdjęciu nie odpowiada rzeczywistości, kolor włosów w projekcie też nie będzie odpowiedni!
Nie martw się, jeśli masz wątpliwości! Wyślij zdjęcie, a nasz zespół skontaktuje się z Tobą, jeśli będziemy potrzebować innych zdjęć.
* Chcesz zobaczyć, jak to będzie wyglądać przed złożeniem zamówienia? Wyślij nam zdjęcie i nazwę kostiumu, który Cię interesuje na info@PortretArt.pl
Czy to problem, jeśli na moim zdjęciu jest coś w tle?
To nie stanowi problemu. Nie przejmuj się, jeśli w tle jest dużo elementów. Oczywiście, idealnie by było, gdyby tło było jednolite lub czyste, ale nie zastanawiaj się nad tym zbyt długo! Nasi specjaliści doskonale poradzą sobie z tworzeniem grafiki nawet przy zatłoczonym tle. Kluczowe jest, aby główny temat zdjęcia był wyraźnie widoczny, wówczas możemy wykorzystać Twoje zdjęcie.
Jak tworzycie swoje portrety?
Nie tworzymy obrazów od zera.
Jesteśmy studiem projektowania cyfrowego i stosujemy szereg specjalistycznych technik edycji zdjęć, profesjonalny retusz, a także wiele zaawansowanych technik malowania i mieszania, by zamienić Twoje zdjęcie w portret. Co dostajesz w zamian? Portret na miarę Królewskiej Osoby!
🚚 Wysyłka i metody płatności
Jaki jest czas realizacji?
Po złożeniu zamówienia, projekt Twojego dzieła będzie przygotowany w ciągu 5-48 godzin (otrzymasz od nas SMS z informacją że projekt jest gotowy). Po Twoim zatwierdzeniu, przesyłka zostanie wysłana w ciągu 1-2 dni*.
*Czas może się różnić od oferowanego produktu:
1-2 dni - obrazy na płótnie, obrazy w ramce, plakaty, kubki
4-10 dni- poduszki, koce, puzzle
Zamówiłem kilka produktów w jednym zamówieniu, czy przyjdą one razem?
W zależności od tego, co zamówiłeś, Twoje zamówienie może przyjść w kilku paczkach. Chociaż w większości przypadków wszystkie przedmioty będą zapakowane razem.
Czy dostanę numer śledzenia?
Tak, , wszystkie nasze przesyłki mają numer do śledzenia. Numer ten oraz powiadomienia o etapach dostawy otrzymasz na maila i/lub jako SMS.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy płatności za pomocą bramki płatności Przelew24 która oferuje szybkie płatności, BLIK, Visa, Mastercad.
Dodatkowo umożliwiamy płatnościi w ratach dzięki Klarna.
👛 Reklamacje i zwroty
Czy mogę zwrócić produkt?
Ponieważ Twoje zamówienie jest wyjątkowe i tworzone specjalnie dla Ciebie, nie jesteśmy zobowiązani do przyjmowania zwrotów ani dokonywania refundacji zgodnie z prawem. Niemniej jednak cenimy sobie relacje z naszymi klientami i każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie.
Jeśli napotkasz problemy z zamówieniem, skontaktuj się z nami, a dołożymy starań, aby je rozwiązać.
Pamiętaj, że przed finalnym drukiem oferujemy podgląd projektu oraz możliwość wprowadzenia nieograniczonej liczby poprawek, abyś był/a w pełni zadowolony z efektu końcowego!
Co jeśli nie spodoba mi się projekt?
Naszym celem jest, abyś był w pełni zadowolony z Twojego dzieła!
Po przygotowaniu Twojego portretu, wyślemy Ci powiadomienie e-mailem oraz SMS.
Masz wówczas 3 dni na przesłanie nam swoich uwag lub zatwierdzenie projektu do druku. Jeśli nie skontaktujesz się z nami w ciągu 3 dni, uznamy projekt za zaakceptowany i rozpoczniemy drukowanie.
Z przyjemnością oferujemy nieograniczone poprawki, bez żadnych dodatkowych kosztów, abyś był w pełni zadowolony z finalnego efektu.
🦸♀️ Wsparcie dla Klienta
W jakim czasie mogę spodziewać się odpowiedzi na moją wiadomość e-mail?
Możesz spodziewać się odpowiedzi w ciągu kilku godzin.
W bardziej ruchliwych okresach (takich jak sezon zakupów świątecznych) prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na odpowiedź przez 24-48 godzin.
Czy mają Państwo numer telefonu do obsługi klienta?
Tak, numer telefonu to +48 604 300 235, możesz się z nami kontaktować telefonicznie jak i również przez Whatsapp. Dodatkowo możesz skorzystać z czatu na żywo (jeśli jest dostępny w danym momencie) lub kontaktu e-mailowego info@PortretArt.pl