Najczęściej zadawane pytania - FAQ

najczęściej zadawane pytania

🖼️ Personalizowane obrazy

Tak, zajmujemy się tylko portretami ludzi! Jeśli chcesz portretu dla swojego pupila, odwiedź naszą siostrzaną markę, PupilArt.pl

Tak, oferujemy portrety dla jednej osoby, dla pary oraz dla całej rodziny!

Jeśli stosowałeś się do naszych zaleceń dotyczących zdjęć, to z pewnością Twoje zdjęcie jest odpowiednie.

  • Upewnij się, że zdjęcie zostało zrobione w dobrym świetle (najlepiej w świetle dziennym na zewnątrz)
  • Staraj się robić zdjęcie na poziomie oczu osoby fotografowanej
  • Osoba nie musi patrzeć w kamerę
  • Staraj się robić zdjęcie z odległości długości ramienia
  • Upewnij się, że zdjęcie nie jest rozmyte
  • Upewnij się, że żadne cechy twarzy nie są poza klatką - nie możemy ich dodać, jeśli nie były na oryginalnym zdjęciu
  • Upewnij się, że kolor włosów na zdjęciu nie jest zniekształcony przez złe oświetlenie. Jeśli kolor włosów na zdjęciu nie odpowiada rzeczywistości, kolor włosów w projekcie też nie będzie odpowiedni!

Nie martw się, jeśli masz wątpliwości! Wyślij zdjęcie, a nasz zespół skontaktuje się z Tobą, jeśli będziemy potrzebować innych zdjęć.

* Chcesz zobaczyć, jak to będzie wyglądać przed złożeniem zamówienia? Wyślij nam zdjęcie i nazwę kostiumu, który Cię interesuje na info@PortretArt.pl

To nie stanowi problemu. Nie przejmuj się, jeśli w tle jest dużo elementów. Oczywiście, idealnie by było, gdyby tło było jednolite lub czyste, ale nie zastanawiaj się nad tym zbyt długo! Nasi specjaliści doskonale poradzą sobie z tworzeniem grafiki nawet przy zatłoczonym tle. Kluczowe jest, aby główny temat zdjęcia był wyraźnie widoczny, wówczas możemy wykorzystać Twoje zdjęcie.

Nie tworzymy obrazów od zera.


Jesteśmy studiem projektowania cyfrowego i stosujemy szereg specjalistycznych technik edycji zdjęć, profesjonalny retusz, a także wiele zaawansowanych technik malowania i mieszania, by zamienić Twoje zdjęcie w portret. Co dostajesz w zamian? Portret na miarę Królewskiej Osoby!

Najczęściej zadawane pytania

🚚 Wysyłka i metody płatności

Po złożeniu zamówienia, projekt Twojego dzieła będzie przygotowany w ciągu 5-48 godzin (otrzymasz od nas SMS z informacją że projekt jest gotowy). Po Twoim zatwierdzeniu, przesyłka zostanie wysłana w ciągu 1-2 dni*.

*Czas może się różnić od oferowanego produktu:
1-2 dni - obrazy na płótnie, obrazy w ramce, plakaty, kubki
4-10 dni- poduszki, koce, puzzle

W zależności od tego, co zamówiłeś, Twoje zamówienie może przyjść w kilku paczkach. Chociaż w większości przypadków wszystkie przedmioty będą zapakowane razem.

Tak, , wszystkie nasze przesyłki mają numer do śledzenia. Numer ten oraz powiadomienia o etapach dostawy otrzymasz na maila i/lub jako SMS.

Akceptujemy płatności za pomocą bramki płatności Przelew24 która oferuje szybkie płatności, BLIK, Visa, Mastercad.

Dodatkowo umożliwiamy płatnościi w ratach dzięki Klarna.

Najczęściej zadawane pytania

👛 Reklamacje i zwroty

Ponieważ Twoje zamówienie jest wyjątkowe i tworzone specjalnie dla Ciebie, nie jesteśmy zobowiązani do przyjmowania zwrotów ani dokonywania refundacji zgodnie z prawem. Niemniej jednak cenimy sobie relacje z naszymi klientami i każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie.

Jeśli napotkasz problemy z zamówieniem, skontaktuj się z nami, a dołożymy starań, aby je rozwiązać.

Pamiętaj, że przed finalnym drukiem oferujemy podgląd projektu oraz możliwość wprowadzenia nieograniczonej liczby poprawek, abyś był/a w pełni zadowolony z efektu końcowego!

Naszym celem jest, abyś był w pełni zadowolony z Twojego dzieła!


Po przygotowaniu Twojego portretu, wyślemy Ci powiadomienie e-mailem oraz SMS.

Masz wówczas 3 dni na przesłanie nam swoich uwag lub zatwierdzenie projektu do druku. Jeśli nie skontaktujesz się z nami w ciągu 3 dni, uznamy projekt za zaakceptowany i rozpoczniemy drukowanie.


Z przyjemnością oferujemy nieograniczone poprawki, bez żadnych dodatkowych kosztów, abyś był w pełni zadowolony z finalnego efektu.

Najczęściej zadawane pytania

🦸‍♀️ Wsparcie dla Klienta

Możesz spodziewać się odpowiedzi w ciągu kilku godzin.
W bardziej ruchliwych okresach (takich jak sezon zakupów świątecznych) prosimy o cierpliwość i oczekiwanie na odpowiedź przez 24-48 godzin.

Tak, numer telefonu to +48 604 300 235, możesz się z nami kontaktować telefonicznie jak i również przez Whatsapp. Dodatkowo możesz skorzystać z czatu na żywo (jeśli jest dostępny w danym momencie) lub kontaktu e-mailowego info@PortretArt.pl